background

Thursday, February 9, 2012

hati berkata..

 I LOVE YOU, BLOG. i miss blogging real things.

I miss and really happy with my life at kafa there. They really give me strength and happiness. Cikgu, harap sangat dapat ingat nama setiap seorang murid-murid kafa semua..

I LOVE THEM 
aku tak tahu, aku merapu apa.. one thing you should know, 
if i hate something so much , i will like and damn loving it one fine day.
yup, aku pernah rasa penat, tak tahan, boring tahap gaban tengok mereka. but now,
i'm okay and fine with them. Tq !!


ada ke, anak murid aku yang akan baca entry ni i think NO.
tak taulah pula, kalau dah stalk sampai lubang cacing
cikgu freshie ni. muehe 


okayla.kalau still ada stalker juga, meh sini cikgu nak trace.
I hope, kalau cikgu dah abis ajar you all, you can
find me on facebook
http://www.facebook.com/shafiahmanirah

lahh sangat kann. cikgu merepek and merapu ape. kan


Yours Sincerely,
Shafiah Manirah





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...