background

Sunday, May 6, 2012

Penantian



Okayy, peoples, 
I want make an announcement here ,, 
buat sesiapa sahaja lepasan SPM yang memohon UM, dah boleh semak keputusan permohonan anda terutamanya bagi yang meletakkan course UM dalam senarai UPU.
Lepasan STPM/Matrik/STAM/setaraf juga boleh buat semakan.

Boleh go through this L I N K,

Motip di sini, saja nak S H A R E bahawa saya tidak berpeluang untuk PASUM 
(Pusat Asasi Sains UM)

HUHU, TSK.TSK. SOB.SOB :'(

Never mind lah, kita berdoa moga-moga ada sinaran pelangi yang cerah disebalik mendung yang gelap ini. *ayat P O W E R*

Kalian, tahu kan? 7May nanti iaitu TOMORROW, keputusan permohonan UPU bakal dikeluarkan? Entah, apalah peluang saya dalam melanjutkan pelajaran kali ini. Moga-moga, IPTA tidak mendukacitakan saya kali ini. Saya minta UIAM. Anyone?? Course? Sains Kesihatan Bersekutu. Wahhh, DUPDAP nya hati kita. .. Itulah penantian terakhir untuk pelajar lepasan SPM. 




Kalau boleh, kita memang nak IPTA.. Siapa yang tak nak tawaran IPTA? kan? Melainkan, dah mula beralih arah daripada course yang ditawarkan .. Jadi, mungkin kita bakal memilih tawaran yang lain spt Matrik, Tingkatan 6 dan mungkin tawaran-tawaran IPTS (under MARA) yang lain.

Conclusion here is, 
Usahlah bersedih dahulu. Jangan sesekali putus doa kepada Allah yang Ar-Rahman Ar-Rahiimm (Maha Pemurah lagi Maha Penyayang) .. Jadi, sama-samalah kita doakan buat para pelajar lepasan SPM tahun 2011 (iaitu saya dan rakan seperjuangan) mendapat tawaran yang terbaik demi kerjaya pada masa depan.

. Ameen .

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...