background

Monday, December 5, 2011

Lets Get Loud

Assalamualaikum & Salam Sejahtera (;

As you all know, i had waste  my weekend to look around at JomHeboh Bukit Jalil with my love ones, Nur Izzati & Nur Shafikah.  Ya lahh, my little sisters yang aku sayang juga yang aku bawa pergi.. because it was damn buntu gila nak ajak someone yang nak join sama ke JH tu..

Pada pagi hari Sabtu.        
 Masa ni memang aku fikir macam-macam. eishh malasnya bila tiada kawan nak join. takutlah orang gila kacau lagi kat sana macam satu hari tu. "eh, adik. Nak pergi mana? Nak ikut awak, boleh?" husihh. meremang bulu roma aku masa teringat dan terngiang-ngiang lagi insiden tempoh hari.....
i said to them "alah, angah ..adik. After Zuhor lah kita pergi, nakk? ".. Mereka pun buat muka toya. "yalah.yalah"

Pada petang hari Sabtu
Emak pun masa tu, tiba-tiba mengaduh sakit lutut sebab lama sangat dalam kereta masa ambil Along hari Khamis hari tu. So, Emak mencadangkan, "Along pergi aje lah dengan Angah dan Adik." Tapi, aku tak kisah sangat.. Tapi, masa tu aku memang malas gila nak bangun and pergi bersiap-siap. "Alahai, korang. Mendung je kat  luar tu." sambil memandang adik-adik aku ni. Emak pun bersuara lagi, "baik pergi pagi besok je. Senang cerita. Sebab hari macam nak ujan je". Aku pun yeahh dalam hati.

Malam tu,
"Angah, bagi sini phone. Along nak texting Nazzirah". So, pada pukul 2 pagi tu. Aku text Naz, ajak dia pergi JH sama-sama.

Keesokan paginya . Pagi Ahad.
"wey,, sori la. Aq ingat ko ajak petang doe" Naz text aku. Dia cakap, dia tak dapat nak teman aku. Lepas tu, Mak aku ada cerita pasal Hidayah yang menangis-nangis apabila tahu pasal ada seseorang yang mengekori dia semalam. Jadi, aku pun kuatkan semangat, lagipun aku dah janji dengan adik-adik nihh takkan nak biar macam tu aje. Aku pun bawalah adik-adik aku  bergerak keluar pada pukul 11 pagi.

We were went around and took a lot of pictures.. ... (;
















So, that was my day with my siblings during the weekend. I had a whale of time with them. Because, i had never been  hangout together with them.. Now, i pegang my promises towards adik-adik ku ini...


As soon as you trust yourself,
 you will know how to live.
Johann Wolfgang Von Goethe

You will suddenly realize that the reason you never changed before was because you didn't want to.
Robert H. Schuller



QuaYours  Truly,
Shafiera <3

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...