background

Sunday, December 11, 2011

Precious Moments Part 2

Assalamualaikum & Salam Sejahtera (;

well; blogger here.. i wanna continued with my post Precious Moments Part 1. Yeahh, when i was in the Pengkalan Highlanders, there were a lot of moments that cannot be captured by words..

Firstly, My roommates in P212.  In (Cube B) There were me, Siti Amirah, Zarith Izzaty and Zulaika. While, in (Cube A) There were Wana, Nadya, Fadhy and Nomie. haha (; i know everything about them since we were in the same room in 2 years..

Graduation Day (;
My Lovely Roommates.
From left: Siti, Nadya, Fadhy, Zulaika, Wana, me, Izzaty and Nomie.
Finally, we were graduated, people. How i missed that moment. How, we were busying attend Seminar, Talk and so more just to make sure that we were together in Graduation Day.. and success in SPM.
Me and Nur Shazwana Khalid (;
<3 Wana sayang.
At depan cermin aras 2 blok Aspuri.

Me with Miera and Zaty (;
What do you think , with our cutey-Jubah? we were always planning to wear Jubah together during Friday because there was no prep after Isya' prayer.and not forgetting Nadia, she's also the one with purple Jubah


Grand Dinner Form 5 (;
Time reharsal Dinner. See, our dinner pun ade reharsal.. ni mase dgn kawan-kawan
trying to make frame photo dinner.
Bila dah malas nak tolong.. Nilah kerja kami, lepak-lepak & amik gambar sana-sini..
Tibalah Malam Gala itu. Aku dengan Zarith Izzaty Za'aba.
Costume bertemakan Vintage and Glamourous. 
Aku dengan Nur 'Aisyah and Siti Amirah Ruslan.
Garlic Bread kami. Nampak sedap kan?

Itulah ceritera Shafiera di Maktab. Kalau nak cerita satu per satu, memang sampai bila post ni takkan dapat publish.. Kesimpulannya, hargailah setiap saat dengan kawan-kawan. .kerana dirimu begitu berharga.

Tapi kan, bila sebut pasal kerana dirimu begitu berharga. Aku terfikir dan teringat sesuatu pasal semalam
^______^
semalam, i just crying and crying thinking there was not even one my friends will love and remember me. What make me think about that? When i  just came back from Maktab and realised that one-by-one my friends left me in my housing area.. Kita dah berkawan lama, sampai hati korang tinggalkan aku dekat sini.. and korang pindah. Sampai satu tahap, aku terfikir dah tiada seorang ke yang ingat kat aku and perlu ke pindah jauh dari sini. My tears macam nak keluar lagi lah.. and sekarang trust me, aku dah tak pakai phone. Sumpah. Aku dah macam lost contact dengan semua kawan-kawan yang aku sayangi. Aku dah tak pakai phone pun sebab warden dah rampas phone tu and my simcard was there.. Aku bersyukur sangat familiku  yang ade sentiasa bersama susah dan senang.. Lepas dapat masuk asrama, semuanye macam dah lain dan berubah 100 peratus..Mula-mula, geng silat gayung. Bila aku terpaksa keluar dari geng tu disebabkan tuntutan pelajaran aku di asrama.. aku dah lama tak berkumpul dengan dorang..kalaulah masa boleh putar kembali. Shafiera! sudah! kalaulah-kalaulah! benda nak jadi, terima aje lah. Lepas tu, Liyana dan Kak Ikin yang dah pindah rumah. Bila lagi agaknya kita dapat jogging sama-sama lagi di Taman Bukit Jalil macam dulu-dulu. Ya Tuhan! Hatiku sangat rawan sekarang.. Sedih yang amat sangat, ya Tuhanku. Ada lagikah kawan-kawan yang masih menghargai kehadiran aku dalam hidupnya? Kalau ada, dimanakah mereka?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...