background

Tuesday, December 13, 2011

what am I feeling rite now?

Currently, i'll be off to Perak today. Journey to Perak with Yop Nizam and Abg Syafiq.
Haha. I'm finished with  :

  • Novel Ombak Rindu by Fauziah Ashari
this novel is about Izzah, gadis yatim piatu yg kematian org tua akibt kemlgn jln raya. Dia terpaksa tinggal bersama bapa saudaranya. Namun, kehadirannya dianggap pembawa mlg.. Izzah dipaksa bekerja di kelab malam dan dibeli oleh Hariz. Izzah dinikahi secara sembunyi dan hak Izzah diketepikan dan hanya digelar sebagai perempuan simpanan Hariz.

- its quite interesting and best, i donno how on the film, cuz it more to 13 above.. YA lahh, based on cete..byk babak-babak romantis Izzah bersama Hariz..Sumpah. The ending is Izzah bersama Hariz la even Wafiah dan Mila macam ada skandal je dgn Hariz.

  • Novel Kau Cipta Kasih by Azilah Wahab                        
ooo, ni cete a'a byk pasal seorang ibu yang kurang baik dan sering mengabaikan anak-anaknya. Kasihan kan akan Khadijah, Hasnah, Ramlah dan Idris adik-beradik.

but the thing is, cerita bagai nak rak sedih nye, tapi Shafiera tk pernah menitis satu titik pun air mata.. ntahhla, actually, pelik juga dan saya tak suke habit itu.. saya perlukan penghayatan.. and i'm more to Bollywoodian.. kalau itu boleh beri air mataku tumpah..  haha . lawakk.
..
malas nak cete. lebih.. baca sendiri ye.. sedihh ble tak dpt tgk Ombak Rindu. Novel pun bolehh. okayy, Shafiera off dulu ..kene bersiap dan bertolak pergi ke Perak dulu. 

____________________________________________________________________________________


Shafiera nak komen sikit! - saya tak faham kenapa masih ada org yang suka jadi batu api.. dlm dunia ber FB, tolong hormat sikit privasi orang. Saya tak faham kenapa masih ade orang nak marah-marah suruh delete album gambar saya. Tapi tak kisah.. maybe saya salah sebab tag gambar buruk tu kat dia.. and saya sarankan awak remove sendiri tag tu or unfollow post terus. kalau tak nak saya boleh removekan lah. ade faham?
and, saya tak suruh pun ajak friends awak LIKE gambar orang dlm album saya kalau niat lain.. tak ade perasaan ke? for  the time being, i'll not delete even one pic in my FB album photos. Understand? cuz i have my own problem, please respect problem. .org.. saya tak ltk pun gmbar tk senonoh ann .. and i admit, if problem saya bersurut .. i'll respect others favour. Take my own words for granted. Great! cool! baby, u hot! if u understand my craps.. haha. Nite people.. Sorry, no heart feeling yeahh.. ?   <3SHAFIERA

2 comments:

  1. Thanks Shafiera sudi baca KAU CIPTA KASIH. Semoga terhibur (^_^)

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah .. tak sangka pun , sampai penulis novel pun tahu . hehe.

    :))

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...