background

Friday, November 30, 2012

trouble is a friend?

Wednesday, (28 Nov 2012)


Happy Birthday lagi, tuk classmates, Nana and Minaaa~ 
thanks Syifa, bagi satu kelas merasaa kek Restoren Le' Apprenti UPM untuk sambut kawan kita niii..
kek blueberry sedapp!!

apa pasal gmbr byk gambar aku bersama kek je niii. haha.. nak perasan jadi birthday girl kejap. *blink2* 

soo, may Allah bless both of your destinyyy. korang akan tahuu berita yang lagi sedih tauuu.. tak pe. aku simpan.. heee~ chillax!! 





okaayyy, petang lab chemistry macam biasa. 
experiment: electrolysis of calcium hydroxide..
experiment ni besttttttt sangat.. memang memorable laaahh kannn. at first, i'm enjoyed it.. 
then, part yang aku tak nak ingat dan memalukaaan tuuuuuuu...

grup aku baru aje habiskan experiment nii, so lambat sikit drpd grup lain.. malam nye kami ade exam. so bila akak demonstrator bagi keizinan keluar lab awal after dah siap kan experiment, so berpusu-pusu ramai yang keluar sehingga ada yang tinggalkan apparatus (yg sepatutnya dihantar balik after exp) kat atas meja..

nak dijadikannnnn cerita, aku kaluuut, kemaskan barang, and lepas cuci apparatuss, filter funnel yg elok terletak kat atas Erlenmeyer flask yg sedia ada dlm basket diangkat olehku, jadi berlakulah ketidakseimbangan ..............
....................................................

T H E N

PRANNNNNNNNNG!! ARGHHHHH!!

filter funnel pecah!! abis mengamuk abang demonstrator yang pada mulanya ramah mesra dengan semua orang . tiba-tiba pms and emo datang, mengamuk smpi terjerit-jerit marah semua orang.. tp, point memang kat aku laaaa, mangsa keadaan yang menaikkan darahnya.. 

marah pasal benda lain kat akuuu..tiba-tiba cakap pasal apparatus yg tak hantar awl-awl..Dlm hati::  siapa yang tak nak hantar awal-awal dah kami baru habis bt exp...

seriouslyyy, trauma giler aku dengan benda-benda kaca niii.. marah macam aku pesalah giler.. kecik hati aku time tuuu.. memang menangis aku time solat asarrr.. lajuuu je air mata akuuuu..

dah laaaa nak amik exammm malam tuu, memang hati tenang kan? dengan apa yang dah jdi...

lepas eksiden tuu, akuu approach akak demonstrator minta maaf, and akak tuu minta jumpa abang tuu, minta maaf kt diaaa... dlm takut-takut tuu, aku berjaya minta maaf kt dia..

nasib tinggal lg stu je experiment.. aku tak marah kn abang tuu, memang aku salah punnnn =,=  sedih kenapa buat akuuu macam tuu sekaliiii.. macam loser gile akuuuu. serious!!! nasib ade yg back-up akuuu dlm diam .. terharuu dengar ape yang Sumi cerita. Terima kasih bagi simpati anda. . .


trouble is a friend yeah? okaayyy after asar prayer, aku baca al-quran.. and alhamdulillah mood spt sedia kala.. petang tuu, dengan derasan air mata aku berdoa agar ku dipermudahkan test maths malam nii and boleh skor A . ameeen :')) please doakan diriku... dikauu laa sumber kekuatan ku.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...