background

Tuesday, January 15, 2013

dizzy specky




 hari ini, officially first day kelas bagi kuliah dua. basically, today was okaaay. 
malam tadi, boleh kira aku dibelasah teruk oleh nyamuk-nyamuk kpz sini. 
sehingga pukul 4, gigihkan diri untuk bangun and pasang ubat nyamuk. gila tak? 
boleh lupa nak pasang ubat nyamuk.. 

and malam tadi, malam 14Januari 2013, anniversary birthday Adilla, my classmate yg tinggal kt kpz. malam tu jugak, aku baru tau and malam tu jugak aku and budak-budak k-nine pergi buat prank sama dia.. hahahaha.

kengkonon nak prank bertarikh 14Januari, alih-alih, si Adilla balik bilik dlm pukul 12 lebih. 
memang tak lah.. kitorang dah terprank dia pd pagi 15Januari tuu. dah turning another day kot :p 

sooooo sorry la Adilla, :P whatever it is Happy Birthday okehhh?:) thanks yaya, sebab bagi kek cokelat tu. sedap! :p

and at first class, amali chem.. alhamdulillah, pukul 9. 
but then smpai pukul 9 lebih, walau duduk dlm bas seawal 8.30am .pffft.

shazana, bdk2 kpz, macam Siti Hawa, Sabrina,and  Puteri semua tinggal kt kpz. 
Siti Hawa sebut namakau. aku terkejut. rupanya dia satu aras dgn kau, lah shazan..


everything's today was awesome. but feel dizzy sbb pakai spek baru. 


and alhamdulilllah, pointer sem2 meningkat.. syukur ya Tuhan. even tak mencapai target. 
tapi ade peningkatannya. hmmm :)) 

syukur nikmat pada Tuhan. 


*okehhh, aku blah dlu nak catch up #SetiaHujungNyawa bye:3

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...