background

Thursday, December 12, 2013

man jadda wa jadda


assalamualaikum , 

...setelah sekian lama.. laptopku mula meragam, tak boleh on seperti sediakala.. dan telahpun dibawa ke kedai dgn anggaran RM350 untuk repair motherboard laptop and maybe screen LCD.. 

.. tapi alhamdulillah, ada seorang hamba allah ni mahu membantuku mencarikan sesorang yang boleh repair laptop dengan harga yang lebih murah.. 

..now, hidupku berutinkan kelas seperti biasa.. dengan sedikit amanah sebagai wakil aras bagi pelajar baru.. terus dihambat dengan kesibukan menghadiri kelas mengikut jadual yang ditetapkan, menjalani amali ladang setiap petang Jumaat (time orang lain berehat di bilik mahupun pergi outing) , menghadiri dua test berkaitan sejarah iaitu TITAS and Ethnics pada hari yang sama... buat discussions sepanjang masa lepas je mid sem break habis..buat persiapan untuk presentations dengan ahli-ahli group berlainan course dan kolej.. (mencabar kesabaran hati).. berdepan dengan kuiz maths secara tergempar dan kelam kabut.. pulun dengan nota-nota comel Foodscience tampal serata dinding.. study grup dengan kawan buat mind map malam-malam..

...just nak share satu benda ihsan encik google :: terapi diri sendiri yang akan menghadapi final semester pertama Bacelor Sains (Perniagaantani) bermula 31 Disember sehingga 09 Januari :)) mohon dipermudahkan segala urusan..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...