background

Sunday, October 5, 2014

erti pengorbanan


assalamualaikum & salam sejahteraa

masa terus berlalu. kesibukan kian menghambat diriku yang masih terkapai-kapai di balik kesibukan. kekadang, terpikir juga aku akan kesepian yang melanda. kesayuan. atau mungkin hormon dalam badan yang tak berapa stabil. meresah. 

masuk minggu ke-empat, 
aktiviti seorang mahasiswi yang dipenuhi dengan panggilan perjumpaan dan perbincangan tak kira masa bersama team mtm tak kurang juga bersama rakan sekelas. Minggu ke-empat masih lagi boleh bawa kertas kosong dan juga beg yang kosong. juga meja belajar di bilik yang serba kosong kemudian makin lama-makin penuh dengan stuffnya.

masuk minggu ke-lima, 
keserabutan quiz,tests dan sebagainya. aktiviti sukan kolej juga bermula. mulalah, seorang aku untuk menyumbang sedikit dalam suatu permainan sukol. hmm. in shaa allah boleh! masa ni lah, nak kumpul semua nota-nota yang lecturers semua dah padatkan dalam lms, fesbuk mahupun dari pendriv pelajar sendiri.

alhamdulillah, Hari Raya Haji telah selamat. time cuti tiga hari walaupun dihambat dengan test, aku takkan lepaskan peluang jumpe kawan lama.. dan juga menulis ini. 
in shaa allah, semuanye boleh ! kuat !




Dan Allah lebih mengetahui tentang musuh musuh kamu. Cukuplah Allah menjadi pelindung dan penolong kamu 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...